Akdeniz Üniversitesi Hastanesi, sürekli gelişen bir eğitim, uygulama ve araştırma merkezi olarak; ülkemizin en modern hastane binalarına ve yüksek teknolojiye sahip cihazlarla donatılarak, kurulmuştur. Modern binalarında sağlık hizmetlerini sunan hastanemiz, halkın sağlık gereksinimlerini en iyi şekilde karşılayabilmek için, akademik ve idari kadrosu ile; sürekli büyüme, yenilenme ve çağdaşlaşma çabası içindedir. Sunduğu sağlık hizmetleri ile, bölgede ve birçok konuda da Türkiye’de öncü bir konuma sahiptir. Hastanemizde, tüm tıp branşlarında hizmet verilmektedir. Hizmet anlayışı; sevgi, güler yüz ve çağdaşlık olan personeli ile, hastalarına en iyi tıbbi bakım ve tedaviyi sunmaya devam eden hastanemiz, “hasta memnuniyetini” de en üst düzeyde ve sürekli olarak sağlama çabasındadır. |
HASTANEMİZE BAŞVURURKEN |
Hastanemize, ücretli olarak, bağlı olunan sosyal güvenlik kuruluşlarından, anlaşma yapılan özel sağlık sigorta şirketlerinden hastalar kabul edilmektedir. Hastanemiz girişlerinde sizi karşılayacak olan danışma görevlilerimiz, hastane içerisinde ulaşmak istediğiniz yere ve kişilere ulaşmanızda size yardımcı olacaktır. Polikliniklerimiz ve laboratuarlarımız, hafta içi her gün 08:30 – 17:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Poliklinik sekreterlerimiz muayene sıranızı veya randevunuzu verecek, gerekli kaydınızı tutacak, dosyanızı çıkartarak doktorunuza muayene olmanızı sağlayacaktır. Poliklinik randevuları için şahsen müracaat ederek ya da Randevu Merkezimizi 249 60 60no’lu numaradan arayarak muayene olmak istediğiniz poliklinikten randevu alabilirsiniz. Özel muayene tercihleriniz için aşağıda belirtilen telefonları arayabilirsiniz. Üzerinde hasta dosya numaranız bulunan “Hasta Tanıtım Kartı” nızı hastanemize her gelişinizde yanınızda getiriniz ve istendiğinde gösteriniz. |
KURUM HASTALARI İÇİN GEREKLİ İŞLEMLER |
|
ANLAŞMALI KURUMLAR VE ÖZEL SAĞLIK SİGORTASI İÇİN GEREKLİ İŞLEMLER |
Özel sağlık sigortası hizmetlerinden faydalanmak için H Blok'ta bulunan "Sİze Özel Sağlık Merkezi"ne ya da B Blok'ta bulunan Turizm ve Özel Sağlık Hizmetleri Birimi’ne başvurunuz. Kabul işlemleri ve provizyon işlemleri bu merkezlerdeki sekreterlerimiz tarafından yapılır. Sekreterlerimiz tarafından muayene olmak istediğiniz poliklinikten randevunuz alınır ve sonraki aşamalar konusunda gerekli yönlendirmeler yapılır. Anlaşmalı Olunan Özel Sağlık Sigorta Şirketleri:
|
DANIŞMA |
|
GÜVENLİK |
Sizlerin güvenliği bizim için birinci derece önemlidir. Bina içinde 24 saat görev başında olan güvenlik görevlileri; Hastanemiz güvenliğiniz için 24 saat güvenlik kameralarıyla izlenmektedir. Güvenlik Görevlilerimiz, her türlü paketi kontrol etmeye ve olabilecek olaylara müdahale yetkisine sahiptir. 24 saat kimlik sormaya yetkilidir. Güvenlik görevlilerine ulaşmak için:
|
HASTA KABUL İŞLEMLERİ |
Hastanemize yatırılarak tedavinizin devamına karar verilmiş ise; Ücretli Hastaların yatış ve çıkış işlemleri Hasta Kabul Bölümünde yapılmaktadır. Resmi hastaların yatış ve çıkış işlemleri klinik sekreterliklerinden yapılmaktadır. Saat 17:30 dan sonra Acil servisten gelen hastaların yatış çıkış işlemleri B Bloktaki Hasta Kabulden yapılmaktadır. Hasta Kabul Ofisi’ne
|
REFAKATÇİ KARTI ÇIKARTMA İŞLEMLERİ |
|
HASTANEMİZE YATARKEN |
|
KAN MERKEZİ |
Kan grubu belirlenmesi ve kan güvenlik testleri bu merkezde yapılır. Gerekli olduğunda, hastanın kendisinden veya yakınından kan ve kan ürünleri hazırlanır. Kan örneği alırken vakumlu tüp sisteminin kullanımı da sunulan çağdaş hizmetler arasındadır. |
İHTİYAÇLARINIZI KARŞILARKEN |
A Blok giriş katında kantin-büfe, pastane, fotokopi, gazete-dergi, telefon kartı ve ortopedik malzeme satış reyonu, PTT, Berber, Bayan Kuaförü, 10. katında restaurant ve dinlenme salonu, H Blok girişinde Pide Salonu, Atrium’da Kafeterya, B Blok girişinde kantin-büfe, Hastane bahçesinde kantin-büfe bulunmaktadır. Bu bölümler, kendine özgü yiyecek ve içecek servisini kaliteli ve hızlı şekilde vermektedir. |
ODANIZA HOŞGELDİNİZ |
Hastalarımızın tüm gereksinimlerini karşılayabilecek şekilde donatılan hasta odaları içerisinde; hemşire çağrı sistemi, gömme dolap, lavabo, telefon, TV uydu kanalı, merkezi ısıtma ve soğutma, merkezi anons ve müzik yayını bulunmaktadır. Hasta yatakları elektronik kontrollü olup, hasta tarafından istenilen konuma getirilebilmektedir. |
HASTA İLETİŞİM BİRİMİ |
Hasta ile hastane arasındaki iletişimi sağlayan bölümdür. Hastane ile ilgili tüm talepler bu bölümde değerlendirilir. Hasta İletişim Birimi’ne ulaşmak için 0 242 249 6286 numaralı telefonu arayabilirsiniz. |
HASTANEMİZDE ZİYARET |
Hasta ziyareti her gün, 13.00 – 13.30 saatleri arasındadır. BU SAATLER DIŞINDA HASTA ZİYARETİ KESİNLİKLE YASAKTIR. Çocuklarımızın sağlığı açısından 10 yaşından küçük ziyaretçi alınmamaktadır. Canlı ve kuru çiçekler, enfeksiyon ve alerji gibi istenmeyen durumlara sebep olabildiği için, hastanemize kabul edilmemektedir. Hastalarımızın sağlığı için, Lütfen;
|
HASTANEMİZDEN AYRILIRKEN |
HASTA ÇIKIŞ İŞLEMLERİ
|
Sayfa Özeti: Muayene ve Tedavi İşlemleri
Anahtar Kelimeler: