Akdeniz Üniversitesi Hastanesi

Hakkımızda

Akdeniz Üniversitesi Hastanesi ve Tıp Fakültesi Dekanlık binaları ile bahçe ve otoparklarında güvenliğin sağlanabilmesi için; personel, hasta, refakatçi ve ziyaretçilerin kullanımına sunulan kapıların otomasyona dayalı kapı geçiş sistemi ile kontrol altına alınarak bu mekanlarda optimal kullanımın sağlanması amacıyla Otomasyona Dayalı Güvenlik Sistemi kuruldu. Hastanemizde kurulan bu sistemin organizasyonu ve işleyişi sürdürmek üzere Güvenlik ve Otomasyon Birimi oluşturularak çalışmalara başladı.

Otomasyona Dayalı Güvenlik Sistemine yönelik olarak akademik personel, idari personel, sözleşmeli personel ile Tıp Fakültesi öğrencileri, intern hekimler ve geçici süreli olarak kurumumuzda görev yapan personeller olmak üzere yaklaşık 5000 kişiye kimlik kartı basılarak dağıtımı sağlandı.

Otoparklar için oluşturulan otomatik bariyer sistemi 25 Eylül 2007, yemekhanelerle ilgili kartlı sistem ise 05 Ekim 2007 tarihinden itibaren devreye girdi. Kartlı geçiş sistemi ile ilgili Hastanemiz A Blok, B Blok ve Dekanlık binasında bulunan kapılardan birçoğu devreye alınarak giriş ve çıkışlar kontrol altına alındı.

Öğle yemeklerinin ücretli olduğu dönemde, yemekhanelerde kullanılan kimlik kartları ile sistemden alınan veriler ile yemek ücreti kesintileri yapıldı.

Hastanemizde klinik sekreterleri tarafından verilen refakatçi kartları ile ilgili hizmetler 13.05.2009 tarihinden itibaren birimimiz tarafından yürütülmektedir. Bu amaçla bölüm içinde vezne oluşturularak refakatçi ücretlerinin tahsilatı işlemlerine de başlanmıştır.