Akdeniz Üniversitesi Hastanesi

Animasyonu görebilmeniz için flash player kurulu olmalıdır.

Hakkımızda

HAKKIMIZDA

Akdeniz Üniversitesi Hastanesi Reklam ve Tanıtım Birimi, Hastanenin veya Hastane bünyesinde gerçekleştirilecek olan proje ve etkinliklerin görsel/işitsel mecralarda tanıtımını doğru ve kaliteli bir şekilde yapmak/yapılmasını sağlamak üzere 2013 yılında kurulmuştur.

Reklam ve Tanıtım Birimi, görsellerin kullanımlarında kurum renk kodları, fotoğraf çözünürlüğü ve kaliteleri bakımından, kurum kimliğini yıpratmayacak onu koruyacak ve geliştirecek görsel kirlilikten arındıracak hassas, sanatsal bir bakış açısına sahiptir.

Sürekli gelişmekte olan Hastanenin reklam ve tanıtımına yönelik hizmetleri gerçekleştirirken, teknolojiyi takip etmek, araştırmak, geliştirmek, doğru iletişim stratejisi ile ulusal ve uluslar arası alanda kurumu daha iyi bir imaja taşımak birimimizin en öncelikli hedefidir. Birimimiz çalışmalarını yaparken tüm kampüs ile iletişim halindedir. Hastane reklam ve tanıtımında, fonetik ve plastik sanat yollarını kullanarak (televizyon ekranlarında, radyoda, fuarlarda, web sayfalarında, afiş, broşür vb. gibi tüm basılı materyallerde) en doğru en kaliteli şekilde görevini yapma gayreti içerisindedir.

Reklam;
Ürün, mal veya hizmetlerin, hedef kitlelere baskılı materyallerle (broşür, afiş, bilboard, dergi vb.) veya televizyon, radyo, gazete, internet gibi iletişim araçlarıyla tanıtımının, tercih edilmesinin ve güvenirliliğinin sağlanmasıdır. Reklam yapabilmek için, bir bütçenin ayrılması ve hedef kitlenin/kitlelerin belirlenmesi gerekmektedir. Reklam tüketicilere mal ürün ve hizmetler ve bunların kullanımı hakkında ürünlerin nereden, nasıl, hangi fiyatlara alınabileceği hakkında bilgi verir, tüketicilere doğru mal ve ürünü almaları için yol gösterir. Pazar payının arttırılmasında, marka değerinin yükselmesinde, yeni üretim politikalarının tespitinde ve yatırımlarının yönlendirilmesinde en önemli yardımcı unsurlardan biridir.

Tanıtım;
Basılı ve elektronik ortamda ürün ve hizmetleri alıcı ile tanıştırmaktır. Bilinen bir ürün/hizmet ise tercih edilmesini, güvenirliliği artırmaktır. Tanıtımda işi şansa bırakmak mümkün değildir. Yapılan tanıtım, hedef kitle ile iletişimi ve bu iletişimin sürdürülmesini muhakkak gerçekleştirmelidir.

Tanıtım, bu iletişimi sağlamak, sürdürmek etkinliğini artırmak faaliyetlerinin tamamı olarak tanımlanabilir. İlerleyen zamanlarda bu iletişimin tamamının internet ortamında yapılabilmesi kuvvetle muhtemeldir.

Sayfa Özeti: Hakkımızda

Anahtar Kelimeler: