Akdeniz Üniversitesi Hastanesi

Hasta İletişim Birimi

Hastane çalışanları ve hastalara yönelik hizmetlerde karşılaşılan sorunlarda yardımcı olmak bu birimin temel amacıdır. Hasta İletişim Birimi’nde hizmet kalitemizi artırmak amacıyla; Hastanemizden hizmet alan hasta ve yakınlarının, hastanemiz hizmetleri ile ilgili görüş, öneri ve şikayetleri dinlenir, karşılaşılan sorunların çözümlerine yönelik katkıda bulunulur, yanıt verme süreçleri analizi ve karara bağlanması çalışmaları yürütülür.

Hasta ve yakınları hastanemizle ilgili memnuniyet, öneri ve şikayetlerini;

  • Hastane girişlerinde bulunan Görüş ve Öneriler kutularındaki formları doldurarak,
  • A Blok zemin kat, Z–07 no’lu odada bulunan Hasta İletişim Birimi’ ne şahsen başvurarak,
  • Telefon yolu ile (Tel: 249 62 86) iletebilirsiniz.
Hasta Hakları ve Sorumlulukları

Sizlere sunduğumuz hizmet kalitesini yükseltmek, sağlıklı ve huzurlu bir ortamda hizmet almanızı sağlamak öncelikli hedeflerimiz arasındadır. Bunu yaparken de siz değerli hasta ve yakınlarının görüşleri bizler için en önemli kriterdir. Hastanemizde verilen hizmetlerin değerlendirilerek hasta memnuniyetinin ölçülmesi amacıyla hastanemizde yatarak tedavi görmekte olan ve polikliniklerimize tetkik ve tedavi için gelen hastalarımıza yıl boyunca Hasta Memnuniyeti Anketleri yapılmaktadır. Hastane istatistikçisi tarafından yapılan analizlerin sonuçları hastane yönetimi tarafından iyileştirme amaçlı değerlendirilmektedir

Sayfa Özeti: Hasta İletişim Birimi

Anahtar Kelimeler: