Akdeniz Üniversitesi Hastanesi

KALİTE POLİTİKASI

MİSYONUMUZ

Hastalarımızın beklentilerini; konusunda uzmanlaşmış çalışanlarımızla, dünyadaki bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takip ederek, en üst düzeyde, kaliteli, etkin ve verimli bir şekilde karşılamak.

VİZYONUMUZ

Hastane hizmetlerinde uluslararası standartta en kaliteli, verimli, güvenilir ve sürdürülebilir bir model olmaktır.

STRATEJİLERİMİZ

  • Hasta ve hastane bilgilerinin tamamının güvende olması ve bu bilgilere ihtiyaç duyulduğu an ulaşılmasını sağlayacak e-hastane sistemini geliştirmek
  • Hastane kalite yönetim sistemini, verimlilik yönetim sistemi esaslarını kullanarak geliştirmek ve sürekli iyileştirmek
  • Hastalarımızın teşhis, tedavi ve bakım hizmetlerini akreditasyon standartlarını kullanarak düzenlemek
  • Turizm sağlığı ve sağlık turizmine yönelik çalışmaları başlatmak
  • Hastanenin kalite hedeflerine ulaşmasında hasta ve çalışanlarımızın memnuniyetine odaklanarak kurum kültürünü geliştirmek
  • Hastane yönetim ve organizasyon hizmetlerini, uluslararası standartta ve profesyonel meslek mensupları tarafından vermeyi sürdürmek

DEĞERLERİMİZ

  • Etik Kurallara Uygunluk : Tüm hizmetlerde, etik kuralların geçerliliğinin titizlikle gözetilmesi.
  • İnsan Odaklılık : İnsan yaşamı ve mutluluğunun her şeyden önemli sayılması.
  • Güvenilirlik : Kurum çalışanlarımızın, sözlerinde ve davranışlarında doğruluktan ayrılmaması.
  • Takım Çalışması : Birbirini yürekten tamamlayan, katılımcı ve yaratıcı üyelerden oluşan takımlar kurmak.
  • Çevreye Saygı : Fiziksel, biyolojik ve sosyo-kültürel alanlardan oluşan çevrenin korunmasını ahlaki ve sosyal sorumluluğumuz olarak kabul etmek.

Sayfa Özeti: KALİTE POLİTİKASI

Anahtar Kelimeler: